عشق بی پایان پارت ۷

Setayesh · 11:33 1402/07/27

برو ادامه 

اونا نینو و آلیا بودن 

مرینت  چی شده 

نینو  کجا بودی ؟

مرینت  بیرون 

آلیا چرا خبر ندادی ؟

مرینت  چون شما مثل خرس خوابیده بودید 

نینو  منطقیه 

۱ هفته بعد 

همه جا رو دنبال آدرین گشتم ولی پیداش نکردم اون روز که بهم خوردیم اونجا یک رودخانه بود آها آدرین وقتی بچه بودیم میگفت اونجا رو خیلی دوست داره 

رفتم اونجا و  دیدمش به سمتش دویدم تا من را دید می خواست فرار کنه که دستش را گرفتم و به سمت هتل که اونجا بودیم بردم توی را خیلی سوال می‌کرد ولی من جواب نمی‌دادم وقتی رسیدیم خونه همه وایستادن و آدرین را نگاه کردند 

نینو  مرینت این کیه ؟

مرینت  نمیشناسی ؟

نینو  نه 

مرینت  اینم از آدرین 

نینو  چییییییییییییییییییییییییییییییییی 

نینو و آلیا پریدن بغل آدرین و آدرین خیلی خوشحال بودند 

مرینت  بسه دیگه من با آدرین کار دارم 

دست آدرین را گرفتم و به اتاقم بردم و .............